Техническа помощ за внедряване на компютърна гарова централизация по железопътната линия Карнобат-Бургас
ИСПА Финансов меморандум N: 2005 BG 16 PPA 004
Изпълнителна агенция: Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията (МТИТС)
Бенефициент: Държавно предприятие „Национална компания „Железопътна инфраструктура” (ДП „НКЖИ)
Изпълнител: Консорциум Судоп Прага (Чехия) - Транс Ел Инженеринг (България)
Стойност на договора: 307 679.60 Евро (без ДДС)
Източници на финансиране:
ИСПА: 85%
Национално съфинансиране: 15%
Начало – край на проекта: 07.10.2009 г. – 14.12.2010 г.
ОСНОВНИ ДЕЙНОСТИ:
- Изготвени технически спецификации;
- Изготвени анализ разходи-ползи и финансов анализ на проекта;
- Изготвена документация за процедура, съгласно ЗОП за избор на изпълнител;
- Предложение за координация с техническите изисквания, заложени в проекта за “Техническа помощ за рехабилитация на железопътната инфраструктура по участъци от железопътна линия Пловдив – Бургас”;
- Предложение за централизирано диспечерско управление и контролиране на всички гари по железопътната линия Карнобат-Бургас;
- Препоръки за избор на най-ефективния от икономическа и техническа гледна точка вариант за внедряване на компютърна гарова централизация;
- Предложение за тръжна стратегия за по-нататъшното изпълнение на проекта.