Решение за промяна № 24/07.05.2014 год., на Генералния директор на ДП “НКЖИ”

Държавно предприятие Национална компания „Железопътна инфраструктура”, със седалище и адрес на управление: гр.София, 1233, бул. “Княгиня Мария Луиза” №110, на основание чл.16, ал.8, чл.3, ал.1, т.3, б.в и чл.14, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчкии Решение №15/20.03.2014 год. на Генералния директор на ДП „НКЖИ” е открила открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Проектиране и изграждане на системи за сигнализация и телекомуникации в железопътен възел Бургас, с УИН 00233-2014-0011 в регистъра на обществените поръчки.

С Решение за промяна № 24/07.05.2014 год., на Генералния директор на ДП “НКЖИ” и на основание чл. 27а, ал.8, т.1 от ЗОП, срокът за подаване на офертите за участие в процедурата се удължава, както следва:

1. Място и срок за получаване на офертите: ДП ”Национална компания “Железопътна Инфраструктура”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” №110, служба “Деловодство”, всеки работен ден от 8:00 до 12:00 ч. и от 12:45 до 16:45 ч., до 19.06.2014 год. включително.

2. Място, дата и час на отваряне на офертите: ДП ”Национална компания “Железопътна Инфраструктура”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” №110, заседателна зала, на20.06.2014год., в 10:00 часа.

3. Място и срок за получаване, цена и начин на плащане на документацията за участие в процедурата: документацията за участие може да бъде получена в ДП „НКЖИ”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, етаж 3, стая 312, всеки работен ден от 08:00 до 12:00 и от 12:45 до 16:45 часа, до 09.06.2014 год., включително, срещу сума в размер на 4,00 лева с ДДС, внесена в касата на компанията. При поискване от заинтересовано лице, документацията за участие се изпраща за сметка на лицето, отправило искането, след плащане по сметка на ДП „НКЖИ”,IBAN: BG97 CECB 9790 1019 1009 04, BIC: CECB BGSF, банка: Централна кооперативна банка гр. София, банков клон „Химимпорт”, ул. „Стефан Караджа” № 2. По възможност в искането да се посочи куриерска служба и клиентски номер.